Friday, March 18, 2011

sembang kosong

sekarang , otak makin celaru . tatahu kenapa .
bukan tknk lyn, klu tak lyan, kata tak sayang.
online, tgk profile picture dia . -___________-"
hancur hati kejap. tapi sukahati awak lah adik .
harap awak bahagia :')

oh yea, pagi to tgh hari td kemas rumah .
okay sgt penat !
aku ta penah sepenat tuh .
menitik nitik kot peluh aku --'
taknak kemas rumah dah !

mlm smlm, someone text : faa harun, ily ! :)
HAHA merepek kan .
padahal that person , kawan jea now .
but , tape lah .
taknak dia hurt , accept jea la :))

homework dlm beg saya tu apa khabar yea ?
haha bengong kan ?
ta brapa na sdar diri lg spm na dkt --'
so telah membuat kputusan , ahad mlm baru na siapkan all the works .
with mama :D
so , wish me luck !
jgn lah ada rollcall =="

1april ni msyuarat pibg + amek results last year .
but then, mama kata mama ta boleh dtg .
so , i was like -__________-"
tape lah na buat cmne kan :(
sbulan lagi la jawabnye dkt semetrik cikai tu .
naseb ain ada :)

rasanya skrg beralih ke arah canon la :)



cun bhaiii :) haha tp angan angan jea la kot --'

klu na ikutkan kan kan kan ,
aku dah lama kot single nye .
ni paling lama !
haha *clapping !
last 14.12.2010 .
smpi skrg wooott!
rekod nih . rasanya aku na spm dulu kot :)

for those who reads , next months saya update lagi .
jagakan family saya :)
iloveyouuuu .

2 comments:

  1. don't give up with updating ur blog. keep up the gud work. btw, u haf a spirit of a writer; especially with those sentences that u voice them out.. and ensure make it loud..! ha ha ha..!

    ReplyDelete
  2. haha thanks kak ngah . so so appreciating it !

    ReplyDelete