Saturday, March 12, 2011

ding dong :)

wahh lama nya ta pgg pc . berhabuk dah ni (fuh fuhh ~)

cerita cerita hot spnjg bulan 2 di semetrik ? HAHA

1)KEWUJUDAN G.O.A
apa itu G.O.A ? Geng Otai Aspuri . bila diterjah balik , aku ada gmbar dgn president dea HAHA

NORAZLINA BT AZMI
ini perempuan sgt lah berani mati. aku salute kau :') masa cikgu cik puteh MASIH warden, GOA kena serang dgn dea. haha sgt lawak, PA and PS mmg mcm hampeh. seriously :) tapi kekadang, terikot jugak GOA ni, but i'm not the official members of GOA ty :)

2)A WITH L
ini cerita sgt menyakitkan hati. and paling bnyk buat aku menagis since aku dkt semetrik cikai tuh. pecaya lah aku pun reti menangis dan senang menangis. ta pecaya ? tanya boboy dgn akim. dgn mudahnya aku menangis dpn deaorg. bercakap
psl syauqi. na kenal sapa dea?

MUHAMMAD SYAUQI SUHAIMI
dari tahun lpas, dea jela lelaki yg aku nak HAHA *kidding 120% ! tp tp da dua tahun, tipu la ta penah menaruh hati dkt dia HAHA sure ada, even kecik kuman pun kan :) dia sgt baik. okay, tutup topik boboy :) sambung balik. pasal deaorg tu biar jelah. A is not officially mine pun kan. kputusan dkt tgn dea :)

3)D204 YG SGT MENAREK :)
saya sbgai mama dorm na mngulas pasal dorm saya yg paling bersih lagi yg tade masalah langsung :) skrg form ada 4 org. termasuk di lysa tu -__- sgt "menarek" kan ? haish redha jelaa na buat cmne. tp jgn tnya napa klu aku dgn ain jadi outsider sbbkan lysa (paham kan ain?)

4)KEJOHANAN OLAHRAGA DAERAH HULU PERAK 2011
most form 5 jadi MSS(majlis sukan sekolah) tugas kami ialah : memastikan majlis berjalan lancar dan bantu apa apa yg patut :) saya dan ain bertugas dlm catatan masa utk balapan. so sume runner kami tgk. haha yg menarek perhatian saya ialah: B 206 dari bersia felda. haha hensem gilaa ! yg pasti, ta blaja selama 3 hari weee^^

5)VOLLEYBALL PERINGKAT DAERAH HULU PERAK 2011
malas na bercakap panjang panjang. sbb kalah HAHA belum pape da kalah. senget. tapi si jejaka volleyball sgt hebad okay ! 4 org terpilih wakil daerah, main utk negeri. perghhh~ sgt jeles okay.


SEMETRIK :)

6)FLY FLY FLY
J.I fly , and the best part is ta bgtahu pape and dgar cter brash . SHIT --'

7)UJIAN 1
aku dah buat yg terbaik. rasanya sejarah aku failed --'

8)ADEK MR :)
iloveyouu sayang muahhmuahh ^^V

9)TAMPAL GIGI
macam apa jea --' tmpal pun mcm ta ikhlas haha jazz kena cabut, lagi kesian :)

rasanya tu je kot, klu ada pape , aku tmbah :)
fyi, aku da ptg rmbut.
nnt aku upload .
babai.
assalammualaikum .

1 comment: