Monday, January 31, 2011

semetrik 2011

assalammualaikumm :)
faa dtg dgn cerita yg berjelar jelar ni :P
harap bersabar .

masa otw , mmg mcm berat jea . tp bila da smpi excited bagai na mati haha XD
then , tgk tgk dpt dorm D204 . mula mula ada ain jea . yg lain sume just kawan :)
gang lain sume dpt D201 . nia eqien cmut pqah khem . aida dpt D301 . thwn last last dea dpt gak D201 . so , tnggal aku ngn ain jela dkt D204 . and the best part is , bila ckgu puteh na penuhkan dorm , dorm aku tnggal 5 org jea . that is aku , ain , ekien , jiha and ija :) sume budak pandai . aku je yg ngengg sikit :P plus , aku ketua dorm HAHA XD

and skrg , kawan pun macam bukan kawan kan KAWAN ? bagus la , terima kasih kawan baik . sume org dok tnya napa jd cmni . aku jawab apa ? "kitorg still kawan laa :|"
skrg , buat la hal masing masing okay .
pada aku , spm paling penting skrg .
kawan , tolak tepi .
pape , spm dulu :)

then , skrg aku mmg popular dkt sana . (lahh sgtttt ! ==")
lalu je , org bukan pnggil aku haha
org dok pnggil afro .
butakah mereka ? xD
lantak korg lah , saya dan dea hanya kawan .

and fenomena f4 yg superb ;) serious deaorg hot gaban laaa ! rasa na je sume haha --' and and dlm ramai ramai saya sangkut dkt sorg . and he's already mine . tatau la cmne kli aspuri tahu hal ni HAHA but , purely dea yg nak saya muahmuah J.I

plus , tahun ni saya amatlah baik , ta tido dlm klas addmtahs da okay ! haha hebad tak ? klu spm addmaths kluar soalan progressions jea , sure aku A+ haha :D

nyawa saya ini tahun :)



No comments:

Post a Comment