Saturday, December 25, 2010

alkisah xmas

assalamualaikum^^V smile peeps , jgn sdih sdih la okay heee so how are you ? lama kan ta update . busy meyhh hee dgn kerja sekolah yg berlambak yg baru dipost oleh aida azrenda . aww very nice of youu , tp saya sgt lah malas uk membuatnyaaa =='' kau tahu jela aku HAHA then kelam kabut lagi na pikir na pakai baju apa untuk kak atiqah and abg zaidie wedding . da lah wrna pink , poket pun tgh rata (ayat thaqib) jenuh lah na pdn baju tu pdn baju ni haihhhh

haaa comel kan ? ==" sudah la faa , deaorg ckp TAK kan kan ? welkk aku klu bolek na rewind sume bnda yg berlaku from khamis 23.12 :) aku try aww .

rabu malam abah datang , amek saya balik silibin --' mula mula ckp tapayh pegi bla bla , then saya tga makn tiba tiba jea kata "kak long , siap . jum balik . esok kamu pegi kedah" saya pun dah "kepala hotak kau , aku tga mkn . keja pegi kejap tak harammm ==" (dlm hati jea pun) then berangkatlah ke silibin ahhaa disini lah kisah bermulaaa .

dlm tgh hari i think , kak atiqah dtg with abg zaidie . deaorg da nikah just blm sanding . and that day was the first tima i saw abg zaidie . sumpah kacak , but tade la kacak sgt . kacak lagi abang NH sayaa :) tinggi pun tinggi . dea polis tapi putih . pelik kan ? haha tatahu la , sepadan la deaorg . sweet sgt (jelesss -_-) mana ta , dlm kereta , kak tiqah pngil abg . abg zaidie pnggil bie . aww so sweetttt ^^ dalam kereta sgt lah lama , tapi nasib baik ada NH :) then mula pegi kulim ambik kak zana (adik kak tiqah) then pergi SP balik . jyeahh da bertahun aku ta smpi ke SP -_-" last pergi bila entah , ta ingat dah . then blablabla khamis habess :)

hello jumaat . it's sure a busy day . bgun agak la awal kan , da la tido lmbt , dgn bisingnya , panas , sempit haih dan berbagai lagi . bgun bgun mandi breakfast trus ke depan . buat apa ? bantu apa yg patot , tp mata tga ngantok hurr ==" kak atiqah sgt rajin . na bukti ?

haaa dea yg buad bunga tlur suma tahu , saya membantu sahajaa hee jumaat sgt enat sbb mcm mcm buad . tumbuk inai yg paling memenatkan ! mcm nak mati tahuu :P

this is the otw to that picture up theree :) then , dlm 1.30am mama abah angah adik sampai from ipoh hurr ==" achik ada sewa homestay for the ret of the family , but there is no enough space from my famm . hah na buad cmne , tido la menyempit --'

helloo hari knduriii ^^ yg damnyaa subuh lagi aku da bagus . org bisingg --' sabar jelaaa :| then iron baju , smpai tiga baju aku iron + tudung lagi hurr~ penat ! then , siap la , pakai itu pakai ini hehe :)
tatau napa tapi suka gamba ni HAHA

gossips timee ^^V GIRLS POWERRR jyeahhh XD

then bermcm mcm lagi yg dilakukan pada hari kenduri , yg paling best abang hilmi ada . so ada la DSLR :)

HAHA comel kan family kami ? :P ramai yg tade ni , sapa yg ada jeaa hee

and on the night , aku ke parit buntar . rumah abg hilmi and kakak :) ada lappie bnyk , so guna lah satuu hee ^^

then esok pagi , gerak ke bayan lepas , penang utk knduri bela abg zaidie pulak , the theme is orange , sakit mata aku !
tapi boleh tahan la jugakk :) layanan deaorg BOOOOO ! mcm apa jea ==" sekejap jea pun dkt penang , mkn then blah lah haha ingt na singgah queensbay , tp sume da penat . so baik trus parit buntar . kumpul sume dkt sini . ramai . runsing jugak HAHA then ptg , tgk movie kejap , then tertido . bgun , smbung tido smpi maghrib smpi la NH text saya hee :) then bgun , tgok bola malaysia vs indonsia . 3-0 babe ! haha but i just watched the first goal . smart kan ? then the scond goal bila aku baru jea 3 saat masuk toilet na mandi , and the third goal , bila aku tga lap bdn . sial kan ? haha geram jea aku . yg lain sume bersorak jea bila da goal , yg aku dok mandi HAHA habes bola abang oje , maksu , abg naim, mkndak , pkndak balik ipoh . then yg ada achik yah , nano , pian , me , kak ada , abg hilmi , kakak and hazimm hee ^^ then , masuk bilik online update bloggg ,

fyi , post kali ni memakan masa 2 hari utk siap :P mmg bnyk merepek . but just wrote it as a piece of memories :) berkumpul dgn keluarga ramai ramai sure did leave happy and unforgettable memories rght ? so , appreciate them when we still have them :)

err b, ni la hazim who can't speak malay well .
this is the pictures of him at Leeds , United Kingdom , at autumn 2007

lots of lovesss ,
ARFAH HAFIEZA

No comments:

Post a Comment