Friday, November 5, 2010

after 5 weeks

soalan yg kerap bermain dlm fikiran selama 5 minggu di SMTG :

1. N , what's with you ? after she came back , yr different . can't you see i've changed ?
2. kenapa setiap kali berjalan aku mest cari DIA ?
3. kenapa aku jarang tidur e201 skrg ?
4. apa mslh ckgu mid dgn aku ?
5. kenapa klu kat dm perlu memotong ?
6. kenapa rmbut paan ta penah kena potong ? ( but now he had HAHA )
7. kenapa thaqib suka anirah ? HAHA
8. kenapa ta boleh date dkt skolah ?
9. kenapa kecik selalu lupa pesanan aku ?
10. kenapa dkt meja aku bnyk conteng nama paan ? haha
11. kenapa kami 8 org dicop pengganti GBC ?
12. perlu ke khem yg kena denggi ?
13. perlu ke turun surau pukul 5 pagi semata mata na fogging yg dibuat pada pukul 5.45 ?
14. kenapa aku bagi surat dkt dia ?
15. KENAPA AKU SEKOLAH DKT SITU ?

RUNSING . BYE

No comments:

Post a Comment