Friday, June 4, 2010

pengenalan

04 june 2010
ipoh , perak .
balik wajib , cuti dua minggu

assalammualaikumm,,
bukan blog baru .
tp diperbaharui .
post lama yg bnyk merepek mcm syaitan dan pukimak telah didelete .
maaf atas sbb itu .

ini arfah hafieza binti mohd harun yang baru .
bukan macam dulu .
bukan yg prang boleh pijak je kepala saya .
no , itu dulu okay ?

masih muda , enam belas tahun .
belajar di sekolah menengah teknik gerik , perak .
atas electrical engineering studies .
untuk 2010 dan 2011 , di situlah saya akan menghabiskan masa .
buat pertama kali , bersekolah dgn lelaki yaww ! :)

sekolah lama smk tarcisian convent yg sentiasa dirindui .
aku pernah ckp aku nk stay tcs smpi aku jadi kapten rumah hijau .
hmm nmpknye tak jadi knyataan laa .
tgu aku jadi kapten athlon pulak !
haha :D

ouh btw , untuk pengetahuan semua saya sendiri .
single laaaa !
grrr jgn tanya mengapa .
saya sudah letih .
tetapi sekarang , rasanya hati telah dicuri orang .
HAHA ;)
siapa ?
shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. ^^

mmg amat bahagia la semetrik .
kawan kawan mmg superb .
tapi ada je yg senget suka cari pasal .
ahh lantak la kauu weh D:

aida , wani , pyqa , nia mmg the best in the worldd haha :D
kemana sahaja dgn mereka .
makan tido mandi basuh baju sidai baju .
hope everlasting wehh !
kawan di tcs , jgn risau !
korg sentiasa dkt di hati aww<3333 !

abang basket yang comel , jum kawan jum :))
tkmau smbong smbong aww .
yeaa , nnt saya try ke air gedegang dkt DB so that boleh tgk awak main basket :)

sudah penat menulis .
N , cpt charge phone . RINDUUUUUU ! :P



-faa-

No comments:

Post a Comment